W dniach 15 - 16 czerwca br. turyści oraz mieszkańcy Podlasia będą mogli po raz pierwszy wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne. O tytuł walczy 53 restauracje, bary i kawiarnie. W każdej z nich w weekend będzie można zjeść o połowę taniej. Patronat nad plebiscytem objął Tadeusz Truskolaski, Prezydent Miasta Białegostoku.
Głównym celem „Korony Smakosza” oraz „Weekendu za pół ceny – odcienie Podlasia na talerzu” jest promocja lokalnych lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największą sympatią wśród turystów oraz mieszkańców. Osoby, które w weekend 15-16 czerwca wybiorą się do podlaskich restauracji, będą mogły ocenić je 9 kategoriach:
- wystrój lokalu
- jakość obsługi
- smak potraw
- atmosfera
- lokal na spotkania z przyjaciółmi
- lokal na wyjścia rodzinne
- lokal na romantyczny wieczór
- lokal na lunch
- lokal z najlepszą relacją jakość - cena
W sumie w dniach 15 – 16 czerwca mieszkańcy Podlasia będą mogli odwiedzić 53 lokale gastronomiczne i oddać głosy na te ulubione, korzystając przy tym z 50% zniżki na wybrane pozycje z menu. Restauracje, bary i kawiarnie biorące udział w akcji są oznaczone specjalnymi plakatami ze znakiem „Korona Smakosza”. Ich pełną listę można również znaleźć poniżej i na stronie www.koronasmakosza.pl.
Nagrody w konkursie są przewidziane zarówno dla klientów, jak i restauratorów. Lokal, który otrzyma najwięcej głosów w wyszczególnionych kategoriach, zdobędzie „Koronę Smakosza” oraz bony na zakupy w hali MAKRO. Osoby, które wezmą udział w plebiscycie, będą mogły zdobyć cenne nagrody takie jak telewizory, netbook i aparaty cyfrowe.
„Korona Smakosza” to pierwszy ogólnopolski plebiscyt, w którym organizatorzy wybór najlepszych lokali gastronomicznych oddają wyłącznie w ręce konsumentów. Podlaska edycja plebiscytu organizowana jest przez sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry, we współpracy z Urzędem Miasta. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Tadeusz Truskolaski, Prezydent Miasta Białegostoku.
Plebiscyt „Korona Smakosza” organizowany jest od 2010 roku w największych polskich miastach. W zeszłym roku tytuł „Korony Smakosza” swoim ulubionym lokalom gastronomicznym przyznali mieszkańcy takich miast jak Rybnik, Gdańsk, Rzeszów, Łódź, Katowice, Zabrze, Lublin, Toruń, Poznań, Szczecin, Koszalin i Warszawa. W sumie w 2012 roku do walki o „Koronę Smakosza” stanęło prawie 500 restauracji, barów i kawiarni z całej Polski, na które konsumenci z całej Polski oddali w niej ponad 30 000 głosów.
---
Lista lokali biorących udział w plebiscycie "Korona Smakosza" i akcji "Weekend za pół ceny"
GOSPODA PASIBRZUCH | UL.NOWA 32 | BIAŁOWIEŻA |
HAJNOWIANKA | UL.WIEROBIEJA 2 | BIAŁOWIEŻA |
RESTAURACJA STARÓWKA | UL.WIEROBIEJA 21 | BIAŁOWIEŻA |
RETROSPEKCJA | UL.WIEJSKA 65 LOK.2 | BIAŁYSTOK |
CRAZZY PIZZA | UL.DZIESIĘCINY 16 A | BIAŁYSTOK |
"GOLDEN GLOBE" PIZZA-CLUB | UL.ANTONIUKOWSKA 56 LOK.36 | BIAŁYSTOK |
PIZZERIA"LOS AMIGOS" | UL.WIEJSKA 43 | BIAŁYSTOK |
HOTEL "POD HERBEM" | UL.WIEJSKA 49 | BIAŁYSTOK |
RESTAURACJA HOTELU TURKUS | UL.AL.JANA PAWŁA II 54 | BIAŁYSTOK |
GOOD - FOOD BAR 24h | UL.KILIŃSKIEGO 9 | BIAŁYSTOK |
RESTAURACJA LIPCOWY OGRÓD | UL.27 LIPCA 24/1 | BIAŁYSTOK |
CANKAAN - BAR GRILL TURECKI | UL.RYNEK KOŚCIUSZKI 20 | BIAŁYSTOK |
OKI DOKI ART AM I COŚTAM | UL.NOWY ŚWIAT 2 | BIAŁYSTOK |
NALEŚNIKI JAK SMOK | UL.LIPOWA 12 | BIAŁYSTOK |
OPERA CAFE KAJAR | UL.ODESKA 1 | BIAŁYSTOK |
VIA PASTA, COOK&COOK | UL.ŚWIĘTOJAŃSKA 15 ( GALERIA ALFA ) | BIAŁYSTOK |
RESTAURACJA MUZYCZNA ZAPPA | UL.PIASTA 5 | BIAŁYSTOK |
BAR MERINO | UL.GROCHOWA 6 | BIAŁYSTOK |
KUCHNIA DOMOWA | UL.M.C.SKŁODOWSKIEJ 4/1 | BIAŁYSTOK |
RESTAURACJA ABAS | UL.HETMAŃSKA 16 /37B ( GALERIA AUCHAN ) | BIAŁYSTOK |
RESTAURACJA "PALETA SMAKÓW" W HOTELU WILLA PASTEL | UL.WASZYNGTONA 24A | BIAŁYSTOK |
RESTAURACJA PEPERS | UL.WARSZAWSKA 30 | BIAŁYSTOK |
PIEROGARNIA | UL.WASZYNGTONA 32 | BIAŁYSTOK |
WILLA TANONA | UL.SKALNA 1 | BIAŁYSTOK |
KARCZMA MACIEJÓWKA | UL.WASZYNGTONA 34 | BIAŁYSTOK |
GOSPODA PODLASKA | UL.ŻELAZNA 9 | BIAŁYSTOK |
SAVONA PIZZA CLUB | UL.LEGINOWA 9/1 | BIAŁYSTOK |
SAVONA PIZZA CLUB | UL.POGODNA 11 F | BIAŁYSTOK |
SAVONA PIZZA CLUB | UL.WOSOCKIEGO 69 | BIAŁYSTOK |
TOKYO SUSHI | UL.JUROWIECKA 52 | BIAŁYSTOK |
TOSTOWNIA | UL.KRAKOWSKA 4 | BIAŁYSTOK |
GOSPODA SZWEJKA | UL.GEN.J.BEMA 3 | BIAŁYSTOK |
QCHNIA | UL.KOŁĄTAJA 67 | BIAŁYSTOK |
4 PORY ROKU | UL.WARSZAWSKA 59 | BIAŁYSTOK |
PIZZERIA SMILE | UL.LIPOWA 32 | BIAŁYSTOK |
PIZZERIA "QUATTRO" | UL.WYSOKI STOCZEK 54 | BIAŁYSTOK |
BAR PEKIN | UL.WASZYNGTONA 18 | BIAŁYSTOK |
"DALMACIJA" PIZZA PUB | UL.DĄBROWSKIEGO 18 | BIAŁYSTOK |
HOTEL "UNIBUS" | UL.WIDOWSKA 4 | BIELSK PODLASKI |
RESTAURACJA "QUATRO" | UL.RYNEK 8 | BRAŃSK |
DWÓR CZARNECKIEGO | UL.KOLONIA POROSŁY 54A k/BIAŁEGOSTOKU | CHOROSZCZ |
DAFIORI PIZZERIA | UL.ARMII KRAJOWEJ 19A | EŁK |
DAFIORI PIZZERIA | UL.PUŁASKIEGO 16 | EŁK |
PIZZA MIKRUS | UL.WOJSKA POLSKIEGO 56 | MOŃKI |
"PTASIA OSADA" OŚRODEK WYPOCZYNKOWY | PLOSKI | |
ALKIERZ | UL.PIŁSUDSKIEGO 11 | SUPRAŚL |
ŁUKASZÓWKA | UL.NOWY ŚWIAT 2 | SUPRAŚL |
RESTAURACJA ŻYDOWSKA REGENT | UL.SOKOŁOWSKA 3 | TYKOCIN |
PIZZERIA PUB RAFAŁ ROSZKOWSKI | UL.ŚWIERKOWA 1/4 | WASILKÓW |
PIZZA 4 YOU | UL.EMILII PLATER 8 | WASILKÓW |
CENTRUM TURYSTYCZNE PRZY ŚWIĘTEJ WODZIE | WASILKÓW | |
RESTAURACJA FOLWARK NADAWKI | UL. NADAWKI 23 | WASILKÓW |
RESTAURACJA ZAJAZDU WIKING | UL.LEŚNA 1 | WASILKÓW ( SZOSA DO AUGUSTOWA 2 ) |
MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl
METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/zjedz-50-taniej-i-wybierz-najlepsze-podlaskie-restauracje-rusza-plebiscyt-korona-smakosza-i-weekend-za-pol-ceny