Zjedz 50% taniej i wybierz najlepsze podlaskie restauracje. Rusza plebiscyt „Korona Smakosza” i „Weekend za pół ceny”

W dniach 15 - 16 czerwca br. turyści oraz mieszkańcy Podlasia będą mogli po raz pierwszy wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne. O tytuł walczy 53 restauracje, bary i kawiarnie. W każdej z nich w weekend będzie można zjeść o połowę taniej. Patronat nad plebiscytem objął Tadeusz Truskolaski, Prezydent Miasta Białegostoku.

Głównym celem „Korony Smakosza” oraz „Weekendu za pół ceny – odcienie Podlasia na talerzu” jest promocja lokalnych lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największą sympatią wśród turystów oraz mieszkańców. Osoby, które w weekend 15-16 czerwca wybiorą się do podlaskich restauracji, będą mogły ocenić je 9 kategoriach:

W sumie w dniach 15 – 16 czerwca mieszkańcy Podlasia będą mogli odwiedzić 53 lokale gastronomiczne i oddać głosy na te ulubione, korzystając przy tym z 50% zniżki na wybrane pozycje z menu. Restauracje, bary i kawiarnie biorące udział w akcji są oznaczone specjalnymi plakatami ze znakiem „Korona Smakosza”. Ich pełną listę można również znaleźć poniżej i na stronie www.koronasmakosza.pl. 

Nagrody w konkursie są przewidziane zarówno dla klientów, jak i restauratorów. Lokal, który otrzyma najwięcej głosów w wyszczególnionych kategoriach, zdobędzie „Koronę Smakosza” oraz bony na zakupy w hali MAKRO. Osoby, które wezmą udział w plebiscycie, będą mogły zdobyć cenne nagrody takie jak telewizory, netbook i aparaty cyfrowe.

„Korona Smakosza” to pierwszy ogólnopolski plebiscyt, w którym organizatorzy wybór najlepszych lokali gastronomicznych oddają wyłącznie w ręce konsumentów.  Podlaska edycja plebiscytu organizowana jest przez sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry, we współpracy z Urzędem Miasta. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Tadeusz Truskolaski, Prezydent Miasta Białegostoku.

Plebiscyt „Korona Smakosza” organizowany jest od 2010 roku w największych polskich miastach. W zeszłym roku tytuł „Korony Smakosza” swoim ulubionym lokalom gastronomicznym przyznali mieszkańcy takich miast jak Rybnik, Gdańsk, Rzeszów, Łódź, Katowice, Zabrze, Lublin, Toruń, Poznań, Szczecin, Koszalin i Warszawa. W sumie w 2012 roku do walki o „Koronę Smakosza” stanęło prawie 500 restauracji, barów i kawiarni z całej Polski, na które konsumenci z całej Polski oddali w niej ponad 30 000 głosów.

---

Lista lokali biorących udział w plebiscycie "Korona Smakosza" i akcji "Weekend za pół ceny"

GOSPODA PASIBRZUCH UL.NOWA 32 BIAŁOWIEŻA
HAJNOWIANKA UL.WIEROBIEJA 2 BIAŁOWIEŻA
RESTAURACJA STARÓWKA UL.WIEROBIEJA 21 BIAŁOWIEŻA
RETROSPEKCJA UL.WIEJSKA 65 LOK.2 BIAŁYSTOK
CRAZZY PIZZA UL.DZIESIĘCINY 16 A BIAŁYSTOK
"GOLDEN GLOBE" PIZZA-CLUB UL.ANTONIUKOWSKA 56 LOK.36 BIAŁYSTOK
PIZZERIA"LOS AMIGOS" UL.WIEJSKA 43 BIAŁYSTOK
HOTEL "POD HERBEM" UL.WIEJSKA 49 BIAŁYSTOK
RESTAURACJA HOTELU TURKUS UL.AL.JANA PAWŁA II 54 BIAŁYSTOK
GOOD - FOOD BAR 24h UL.KILIŃSKIEGO 9 BIAŁYSTOK
RESTAURACJA LIPCOWY OGRÓD UL.27 LIPCA 24/1 BIAŁYSTOK
CANKAAN - BAR GRILL TURECKI UL.RYNEK KOŚCIUSZKI 20 BIAŁYSTOK
OKI DOKI ART AM I COŚTAM UL.NOWY ŚWIAT 2 BIAŁYSTOK
NALEŚNIKI JAK SMOK UL.LIPOWA 12 BIAŁYSTOK
OPERA CAFE KAJAR UL.ODESKA 1 BIAŁYSTOK
VIA PASTA, COOK&COOK UL.ŚWIĘTOJAŃSKA 15 ( GALERIA ALFA ) BIAŁYSTOK
RESTAURACJA MUZYCZNA ZAPPA UL.PIASTA 5 BIAŁYSTOK
BAR MERINO UL.GROCHOWA 6 BIAŁYSTOK
KUCHNIA DOMOWA UL.M.C.SKŁODOWSKIEJ 4/1 BIAŁYSTOK
RESTAURACJA ABAS UL.HETMAŃSKA 16 /37B ( GALERIA AUCHAN ) BIAŁYSTOK
RESTAURACJA "PALETA SMAKÓW" W HOTELU WILLA PASTEL UL.WASZYNGTONA 24A BIAŁYSTOK
RESTAURACJA PEPERS UL.WARSZAWSKA 30  BIAŁYSTOK
PIEROGARNIA UL.WASZYNGTONA 32 BIAŁYSTOK
WILLA TANONA UL.SKALNA 1 BIAŁYSTOK
KARCZMA MACIEJÓWKA  UL.WASZYNGTONA 34 BIAŁYSTOK
GOSPODA PODLASKA UL.ŻELAZNA 9 BIAŁYSTOK
SAVONA PIZZA CLUB UL.LEGINOWA 9/1 BIAŁYSTOK
SAVONA PIZZA CLUB UL.POGODNA 11 F BIAŁYSTOK
SAVONA PIZZA CLUB UL.WOSOCKIEGO 69 BIAŁYSTOK
TOKYO SUSHI UL.JUROWIECKA 52 BIAŁYSTOK
TOSTOWNIA UL.KRAKOWSKA 4 BIAŁYSTOK
GOSPODA SZWEJKA UL.GEN.J.BEMA 3 BIAŁYSTOK
QCHNIA UL.KOŁĄTAJA 67 BIAŁYSTOK
4 PORY ROKU UL.WARSZAWSKA 59 BIAŁYSTOK
PIZZERIA SMILE UL.LIPOWA 32 BIAŁYSTOK
PIZZERIA "QUATTRO" UL.WYSOKI STOCZEK 54 BIAŁYSTOK
BAR PEKIN UL.WASZYNGTONA 18 BIAŁYSTOK
"DALMACIJA" PIZZA PUB UL.DĄBROWSKIEGO 18 BIAŁYSTOK
HOTEL "UNIBUS" UL.WIDOWSKA 4 BIELSK PODLASKI
RESTAURACJA "QUATRO" UL.RYNEK 8 BRAŃSK
DWÓR CZARNECKIEGO UL.KOLONIA POROSŁY 54A k/BIAŁEGOSTOKU CHOROSZCZ
DAFIORI PIZZERIA  UL.ARMII KRAJOWEJ 19A EŁK
DAFIORI PIZZERIA  UL.PUŁASKIEGO 16 EŁK
PIZZA MIKRUS UL.WOJSKA POLSKIEGO 56 MOŃKI
"PTASIA OSADA" OŚRODEK WYPOCZYNKOWY   PLOSKI
ALKIERZ UL.PIŁSUDSKIEGO 11 SUPRAŚL
ŁUKASZÓWKA  UL.NOWY ŚWIAT 2 SUPRAŚL
RESTAURACJA ŻYDOWSKA REGENT UL.SOKOŁOWSKA 3 TYKOCIN
PIZZERIA PUB RAFAŁ ROSZKOWSKI UL.ŚWIERKOWA 1/4 WASILKÓW
PIZZA 4 YOU UL.EMILII PLATER 8 WASILKÓW
CENTRUM TURYSTYCZNE PRZY ŚWIĘTEJ WODZIE   WASILKÓW
RESTAURACJA FOLWARK NADAWKI UL. NADAWKI 23 WASILKÓW
RESTAURACJA ZAJAZDU WIKING UL.LEŚNA 1  WASILKÓW ( SZOSA DO AUGUSTOWA 2 )

 

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.